Do następnego meczu pozostało

Karnety na rundę wiosenną 2023

W środę 18 stycznia rozpocznie się sprzedaż karnetów na domowe mecze Chojniczanki w rundzie wiosennej sezonu 2022/23.

Wiosną na Mickiewicza 12 przyjadą: Skra Częstochowa, Puszcza Niepołomice, Ruch Chorzów, Bruk-Bet Termalica Nieciecza, Zagłębie Sosnowiec, Sandecja Nowy Sącz, Arka Gdynia i GKS Katowice.

ZASADY DYSTRYBUCJI KARNETÓW

– sprzedaż prowadzona będzie wyłącznie w Strefie Kibica Chojniczanki w Domu Towarowym Libera na II piętrze w dni robocze w godzinach od 10:00 do 17:00 i w soboty od 9:30 do 13:30;

– pierwszeństwo w nabywaniu karnetu będą mieli posiadacze karnetów w rundzie jesiennej 2022. Sprzedaż dla kibiców, którzy chcą przedłużyć swój abonament i zachować miejsce z poprzedniej rundy, będzie prowadzona od środy 18 stycznia do soboty 21 stycznia. Tradycyjnie chcemy podziękować za lojalność karnetowiczom, dlatego proponujemy im niższe ceny;

– otwarta sprzedaż karnetów ruszy w poniedziałek 23 stycznia. Od poniedziałku 23 stycznia będzie również istniała możliwość zmiany miejsca z poprzedniej rundy;

– do zakupu karnetu ulgowego upoważnieni są uczniowie szkół do osiemnastego roku życia oraz kobiety;

– sprzedaż nie dotyczy posiadaczy karnetów na cały sezon, którzy nie muszą potwierdzać swojej dotychczasowej rezerwacji, bez obawy o utratę zarezerwowanego miejsca.

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z POSIADANIA KARNETU

– ceny karnetów są korzystniejsze niż zakup pojedynczych wejściówek;
– rezerwacja miejsca na całą rundę i uniknięcie kolejek po bilet;
– pierwszeństwo wejścia na stadion (w przypadku ograniczenia dostępnej liczby miejsc);
– możliwość zakupu koszulek meczowych na sezon 2022/23 ze zniżką 19,30%
– pierwszeństwo w zakupie karnetu w przyszłym sezonie

KONTAKT

W razie pytań lub problemów z rezerwacją miejsca prosimy o kontakt z rzecznikiem klubu, Jakubem Piekutem: tel: 664 935 869 lub e-mail: jakub.piekut@mkschojniczanka.pl

Sprzedaż biletów na inauguracyjny mecz ze Skrą Częstochowa (poniedziałek, 13.02, 18:00) rozpocznie się w lutym.

Proudly made by